evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Nu är glada Julen slut...

Publicerad 2015-12-27 13:52:56 i Allmänt,

...slut slut.Julegranen kastas ut ut ut....

Torr som fnöske sedan länge.




Dagen innan Julafton skulle jag läsa ett meddelande på messenger jag hade fått av Victoria i USA.
Helt plötsligt säger hon Hallå! Jag har altså lyckats ringa via messenger utan att någon av oss visste att det var möjligt. Lika förvånade båda två men det slutade med ett långt trevligt samtal. Ska dessutom vara kostnadsfritt säger dom som vet (ungdomarna).
 
Collan och grabbarna kom en sväng igår, vi hade lite Julmys med fika, julklappsbyte och spel.



 
 
Det blev både lite Jelly-bean spel och ett parti av Smart-ass.

 
 
Mina fina julklappar.
Jag fick en ny ornament till granen i form av en Starbucksmugg som jag har en riktig av. Båda är från Starbucks i London. Den var så söt att den packar jag inte undan .

Supergulligt julförkläde.


Så här såg skålen ut jag fick av Lisa. Den var ju fylld med godis förut så man såg inte hur söt den var.
 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela