evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Halloween

Publicerad 2015-10-31 09:47:49 i Allmänt,

 
Vi började gårdags morgonen med att fira Jonatan som fyllde 14 år. Det var likadant förra året att han sov kvar dagen innan sin födelsedag. Sol var här då också.
Jag hade tagit ledigt på Fredagen för att hinna förbereda allt inför festen som är i kväll. Jag stod i köket precis hela dagen. Jag har bakat kakor, muffins,pumpapaj, gjort jello-shots med och utan sprit, jello-hjärna,köttfärsröra till piroger, sallad, karvat ur tre kilo pumpakött , rostat pumpakärnor, gjort pumpasoppa och dekorerat lite mer.
Fick lite hjälp av Malte och Sol med pumpan.
 
 
 
 

Kladdkaks muffins med mixade oreo kakor som jord och egengjorda små kak gravstenar.


Kakreceptet på dessa kakor har jag fått av Victoria och Noah älskar dom. Jag hatar verkligen att baka kakor men dom har blivit tradition.
 


 


 
Det åtråvärda priset för best costume som förra året gick till Lisa som var Jesus. I år tror jag Micke ligger bra till.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela