evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Kickoff

Publicerad 2015-09-22 19:39:10 i Allmänt,

Vi har haft Kundtjänst-möte/kickoff på Himmelsby Spa och Konferensanläggning i Mantorp med alla Securitas kundtjänster i Sverige, vi är drygt 50 medarbetare och det är alltid lika trevligt och ses. Vår härliga chef bor i Malmö och anordnar alltid så trevliga och generösa sammankomster. Det snålas inte med nåt.
Det blev tyvärr inte så många bilder tagna denna gång.
 
 
 


 
Mötena var fantastiskt givande och lärorika. Vi strävar efter att jobba likadant på alla avdelningar så vi gör ett konsekvent arbete gentemot säljare, avdelninschefer och kunder. Det blev långa och livliga diskussioner.
 
Dessutom otroligt god mat och gott vin. Många glas uppdukat.
Våran chef som är från Skåne har en förkärlek för Spettekakor och delar alltid ut ett gäng till kollegor som varit anställda ett visst antal år eller haft jämna födelsedagar tillsammans med en present. Denna gång var det en hel del jubilarer. Alla gillar inte dessa spettekakor, så jag fick med mig två hem och jag var inte en av jubilarerna. Lite bökigt att kånka med dom på tåget hem bara.
Medelåldern på oss är 46 år och många har jobbat i företaget i mer än 30 år. Själv är jag nykomling med mina 1,5 år. Men jag är inte sist anställd, det har tillkommit många fler efter mig.
 
Såg lite kul ut i bagagerummet med alla väskor och spettekakor.
 
I går kväll hade vi Spa med fiskpedikyr, bubbelbad och bastu i alla dess former. Massor med öl och vin var uppdukat även i Spa avdelningen så lite trötta är vi i dag.
Fiskpedikyren var ingen angenäm upplevelse. Kul att ha provat men inget jag kommer att göra igen. (Inga bra bilder, var lite skakis)



Är nu hemma igen och har hjälpt Noah med en läxa angående tjänstesektorn och handelstjänster.
Myser i pyjamas och tofflor. Nu blir det tv-mys med Malte och Hollywood fruarna.
 
Message on my tea bag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela