evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Födelsedagar på löpande band

Publicerad 2016-04-28 18:15:08 i Allmänt,

Angående förra inlägget om långsamma människor så vet jag vad jag har fått min "sprutt" ifrån. Min mamma. Hon säger att hon "ruschar" och "rappetiboy" så är det klart. Roliga uttryck.
 
Firade min syster som fyllde år igår. Brorsan fyllde den 23/4 och lilla Malte fyller i morgon. Sen har vi födelsedagar att fira även den 1:a och 2:a Maj. Full snurr på alla födelsedagar nu.





Brorsan, Syrran och jag.


Lillebror Joacim
Jag, pappa och Lisa










Lisas födelsedags paket. Älskar den där födelsedagspåsen, har köpt massor så det är fler som får presenterna i en sån.

Lisa med ett glas bubbel. Hon hade minsann tagit fram ett till mig också men jag körde så jag fick tyvärr avstå.



Olle trodde visst den biten var till honom endast.

Förra året köpte jag glasunderlägg till både Lisa och Collan som är så underbara. Var för snål för att köpa några till mig själv. Jag köper nästan jämt presenter till andra som jag själv vill ha.

Lampan jag fick av Lisa har nu fått sladd och lampa.
Här är Lisas lite mindre variant av samma sorts lampa. Den är också jättefin men jag är så nöjd att jag fick den största. Den är underbar.
 
I morgon fyller denna härliga kille 15 år!






Min lilla moppe-kille. Håller på med körkortet för fullt. Börjar utbildningen den 13/5.

Så nu ska det bakas, slå in de sista paketen och hänga upp dessa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela