evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Wall of shame

Publicerad 2016-02-28 19:18:47 i Allmänt,

Vi har ramat in bilder från nöjesfält och gjort en wall of shame på lilla toan på övervåningen. De från när barnen var små är verkligen hur roliga som helst.

 
 
 
Skräcken riktigt lyser i ögonen på dom...

Den här från Universal Studios i LA 2011 är också rolig. Jag och Malte längst fram skräckslagna.
Rad två, Victoria, Gabban , Isak, Micke och Noah...skräckslagna.
 
Disneyland 2015. Totalt medvetna om vart kameran var.
Liseberg 2013 typ, också medvetna om kameran.


Kul sätt att minnas lite roliga bilder istället för att ha dom liggandes i nån låda.
 
 
Lördag kväll hade vi en lite Nokas reunion på stan. Middag och några glas vin med fina gamla kollegor.


Mitt på Järtorget i Örebro finns en skridskobana med en jätte-gummi anka som är kvar från Open Art.

Noah och jag tog en tur till Ikea för att köpa ett avlastningsbord till köket. där man kan ha bland annat råsaft centrifugen på. Tänkte nog måla den först, kanske svart. Köpte till en stång och krokar som man kan hänga grejor på. Bilder kommer när jag piffat till den.



Åkte till Collan och fikade. Det bästa Noah vet är att vara hos henne.
Jag fick ett Eucalyptusträd i födelsedagspresent. Min absoluta favoritväxt. Hoppas jag lyckas hålla denna vid liv nu. Mitt tidigare träd dog ganska omgående.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela