evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Maltes rum klart

Publicerad 2016-07-26 15:29:28 i Allmänt,

Maltes rum är nu klart och inrett. Det är bara lite detaljer kvar på hyllorna. Han blev väldigt nöjd.
 















Den svarta byrån blev bra men måste typ dammas varje dag. Ursäkta sladdarna på sängen, blev inte så snyggt på bilden!!

Tv:n som står i musikhörnan är Noahs och ska bort såklart.


Noahs rum är nu påbörjat. De gula väggarna är nu grundmålade. Sen ska det bli ljusgrått.



Jag och syster Lisa var ute på blåbärsjakt i Söndags. Tråkigt men man vill ju gärna ha lite blåbär i frysen.
Jag har även plockat av lite röda vinbär för infrysning.





God frukost på färska bär.


Uppdatering från Californien:
Noah och Mark har tagit en tur i Familjen Knoxs fräsiga Rat Rod.










 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela