evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Arkiv-vin

Publicerad 2016-06-23 09:00:49 i Allmänt,

Här kommer ett litet bus-tips.
Garvar på mig! Det här var det roligaste jag gjort på länge.
 
Vi brukar skoja på jobbet att man skulle ha en liten hemlig vinbox i arkivet när det blir för tråkigt eller när man haft med jobbiga människor att göra.
Om någon undrar vart man är så säger dom : "Arkivet".  Då vet alla :)
 
Nu tog jag bort tappkranen från en tom bag in box och satt fast på en gammal arkivpärm och ställde lite anonymt i en av hyllorna i arkivet så får vi se hur lång tid det tar innan någon märker det.
Jag kommer aldrig erkänna.










 
Hur kul som helt. Totalt min humor och alla kommer ändå fatta att det var jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela