evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Move on

Publicerad 2016-03-30 20:10:10 i Allmänt,

 
När någon säger att den inte ältar saker- "inte alls faktiskt"och fortfarande inte kan släppa saker som hände för ett år sen och tar upp en avslutad diskussion som hände i höstas angående händelsen för ett år sen NU, då anser jag att man ältar, är långsint och bitter.
Jag tycker dessutom att  man i 50-års åldern kan agera värdigt sin ålder och inte som en grinig tonåring. Man lär sig det med åldern. Att le och vinka, bita ihop, gå vidare. Nej inte alla tydligen.
Man kanske också borde kunna rannsaka sig själv och undra om problemet kanske ligger hos en själv. Ta lite ansvar för sitt eget agerande.
 
Man kanske också bör förstå att vänner pratar med varann, även gemensamma vänner. Om allt!
 
Det var allt jag hade att säga om det. Move on......





 
 
 
 
*******************************************************************************************************************************
 
 
Nu till lite lycka i vardagen. Denna härliga unge man. Min äldsta Gudson Emil har idag fått sitt körkort på bil!
PÅ BIL!!!
 
Stort grattis fina Emil, du är så värd ditt körkort!
Nu kan du skjutsa omkring på din mamma och mig och komma och dansa (just dance) hos mig när du vill. Hurra, hurra, hurra!
Skapligt stolt fast jag inte är biologisk Gudmor :)
 
Vad hände med denna lilla kille?
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela