evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Mer pynt och mat bilder

Publicerad 2016-10-30 15:16:00 i Allmänt,

Givetvis hann jag inte få in några bilder innan festen. Det blev såklart stressigt som vanligt.
Här kommer i alla fall några mer bilder på pyntet och en del av maten. Festbilderna kommer i morgon eftersom jag måste gå igenom alla, tog en hel del. Hinner inte det idag då jag städat och diskat som en galning.
 














 



 


 





 
 


 



Mycket onödigt skit i kylskåpet.

Det blev pumpasoppa och bröd.
Pastasallad och köttfärspajer.
Pumkin spiced latte och kladdkaka, pumpapaj och kakor.
Ost och kex.
Korv och bröd.
Godis och chips.
Massor med vin, bål och jelloshots.
Ingen behövde svälta.









Hjärn buffé 






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela