evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Pynt och pumpor

Publicerad 2016-10-28 19:28:00 i Allmänt,

 
 
Kära vänner och konfirmander, idag har jag haft en semesterdag men jag har definitivt inte legat på latsidan. Jag har jobbat stenhårt.
Handlat det sista och varit till återvinningen. Tvättat och städat.
Gjort pumpa puré till Pumpkin Spiced latte, pumpa paj, pumpa soppa och karvat pumpor.
Pajskal och all jello är klar. Hjärna i jello och jello shots. Både alkoholfria och med Tequila i.



 






 
Ja, ja.... min gick visserligen ganska snabbt att karva.
Detta var mitt pysselprojekt jag nämnde tidigare.






 


Grabbarnas pumpor.






 





Kladdkaka med jord. Bara gravstenarna som fattas. Dom sätter jag dit i morgon.
Jorden är mixade Oreo kakor.


Gjort klart det mesta pyntet inomhus och gravarna är på plats ute. Det kommer kort på det i morgon, är lite för mörkt för att ta kort nu. Hoppas i alla fall jag hinner få in lite bilder innan festen.







Noah fixar lite blodiga handdukar.
Nu tar vi ledigt resten av kvällen och fixar resten i morgon. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela