evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Födelsedags firanden

Publicerad 2017-04-02 10:12:00 i Allmänt,

 
Mysigt när man kan plocka in lite äpplekvistar. Förstartar våren lite och vacker inredningsdetalj.
 
 Ett fruktfat är också vackert.
 

I Tisdags fyllde Micke 50 år.

 
Vi firade honom tillsammans med hans föräldrar på eftermiddagen.
 
 
 
 
 
 

Malte hade gjort födelsedags kortet. Det föreställer Micke som Clown en Halloween.
 
Jag bad Malte ta lite kort medans jag lagade mat. Det blev en selfie tillsammans med Robin.
Båda hade avocado strumpor på sig.

Och igår hade han 50 års kalas för släkten. Jag hade fixat smörgåstårtor och tårta, Irene hade bakat bullar och kakor. Det kom folk redan från kl 12 och de sista gick vid midnatt.
Den långa smörgåstårtan ligger på en planka som vi gjort till en Halloweengravsten. Det funkade som bricka.
 
 
 
 
 
 
 
Här tror jag någon från himlen gratulerar honom med en ljusstråle.
 
 

Han har fått så mycket fina paket och blommor. Handgjort fiskespö, vadarstövlar/byxor, flugor till kastspö, olika whiskyflaskor, roliga presentkort , pengar, snusdosa, guldkedja, murrikka, brännare, parasoll och massa mer saker.
 
 
 
 
 Några gäster blev lite trötta och fick hämtas av döttrarna. Han rockar sockorna dessutom, och en sitter till ock med upp och ner. Kvällens roligaste, som vi skrattade åt detta.
 
 
I Fredags var vi och gratulerade min yngsta Gudson på 7 års dagen.
 
 
Han hade en sån söt dunderhonungs burk hemma.
 
Så gulligt han tittar på Noah och Malte.
 
 

Avslutar med denna gulliga bild från 5 år sen när Collan och jag påsk pysslar med våra grabbar. Vi gjorde kycklingar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela