evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Hemma helg

Publicerad 2017-04-10 07:42:00 i Allmänt,

Man vet att det är vår när studsmattan kommer fram. Malte och Robin studsade lite i Lördags.

 
 
 
 
 
 

Sen kom en grann kille och ville umgås med ungdomarna som dansade till Just Dance.

Påskpyntet har börjat smyga sig fram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Gubbar som övar flugfiske på gärdet. Avslutade Lördagen med ett glas vin med grannar i solen mot husväggen.
 
Rabarber på väg upp ur jorden.

Bra nyheter...
 
Jag och en kollega åt sopp lunch på Jacobssons möbler häromdagen och fick ett så sjukt saftigt, grovt bröd till soppan. Det liknar detta så jag ska nog testa det här receptet.
 
Fredagen terror attentat i Stockholm har annars präglat helgen. Jag känner bara sån ilska mot dessa fega inavlade terrorister. Polisens arbete var exceptionellt, så proffsigt från första stund och så fint av alla hjälpsamma människor som öppnade sina hem. Jag är stolt att kalla mig Svensk. Av alla helgens sändningar så sammanfattade min mentor Carl Bildth det bäst. Han är en mästare i att utrycka sig bra. "Sjuka människor som inspireras av varandra"
 http://www.tv4play.se/program/link?video_id=3889572
 
 
Han är även kung på twitter. "Uzbekistan Ugly Place"
 
 
Den här bilden var bara lite rolig. Morgon-tv´s sol ser ut som en solros och min ljuslukta är krukan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela