evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Mellandagar

Publicerad 2017-12-29 16:12:57 i Allmänt,

Här kommer receptet på revbensspjällen vi gjorde till jul. Enkelt och supergott kryddat.
Inte min bild, den är från receptet.
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)

Jag använde den här bbq såsen.
(null)
 
 
 
Fick en julklapp av Maltes Robin igår. En retroask med fin choklad. Så himla gulligt.

 
(null)
 
 Jag har jobbat i mellandagarna. Jobbat hårt dessutom, haft extremt mycket att göra och fått extremt mycket gjort. Hård fokus ger resultat. I bland måste man stänga dörren och tokköra.
I dag fyller en av mina Gudsöner, Nils 17 år.
Mitt första Gudbarn som jag fick äran att bli Gudmor till när Malte låg i magen men vid Nils dop var Maltis två veckor.



(null)



(null)


(null)

(null)

(null)

 En otroligt fin ung man med ett hjärta av guld. Lätt att älska. Grattis min fina Nils!
(null)
 
 Kalas i dag
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Collans fina juldekoration
(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela