evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Vinter igen

Publicerad 2017-02-22 11:21:00 i Allmänt,

 
Nej, nej.  Detta vaknar man upp till på Tisdag morgon. Fint men inte ok nu jag är inställd på vår.
 
Till ock med katten har fått nog och tror inte sina ögon.
 
Allé bilden är snodd av grannen Disa.
Visst, det är sportlov och säkert rolig för en massa barn.
Här är mina barn på sportlov för 7 år sen enligt facebook.
 
Har varit ledig ett par dagar på sportlovet men har inte varit på topp. Känner mig sjuk, förkyld.
Bakade bröd i går morse. Receptet har jag postat i ett tidigare inlägg men kommer här igen.

Annars har jag mest städat och grejat. Umgåtts med killarna och varit på läkarbesök med Noah.
Fick finfrämmande igår av min fd kollega Michaela och lille Lucas. Han hade med sig en födelsedagspresent till mig, lilla sötisen.
Det var en jättefin skål. Älskar den.

Sen somnade han så sött i min famn.
 
 
Noah och jag grejade lite med datorn och den skulle göra en uppdatering. Kul meddelande. Förbereder en del saker.....vaddå för saker?
 
Malte och hans flickvän åkte till Stockholm med tåg idag. De ska till hennes pappa med familj ett par dagar. Hoppas det går bra med tågresan fast snön vräker ner.
 
När jag kom till jobbet i morse fick jag ytterligare en present av min gulliga kollega Minna. En sån flaska som jag ville ha hade hon hittat. Beställningsvara fast som någon inte hade hämtat ut.
Den är så himla snygg.
Alltså vilka härliga kollegor och vänner jag har. Känner mig riktigt bortskämd och lyckligt lottad.
Tack för att ni finns i mitt liv.
 
Bra att deras fond får en slant också....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela