evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Städat

Publicerad 2017-01-09 20:06:00 i Allmänt,

Jag har ägnat helgen åt att städa bort julen men granen fick stanna. Svårt att slänga ut den när den trivs så bra att den gror skott.
Granen och några smågranar är kvar annars är allt julpynt bortstädat.
Och lite julgodis är kvar.
Det här inlägget kan verka lite kort och rörigt. Jag övar på att lägga in inlägg via mobilappen som är så himla annorlunda från min gamla mobil. Jag fattar inte ett skit hur den här appen funkar. Tycker den är helskum. Var är instruktionsboken?
Jag fick en sån rolig och genomtänkt julklapp av barnen. Noah hade sett på någon wlogg han följer att dom hade en elektrisk korkskruv och tyckte att jag borde ha en.
Allt för vanligt i många familjer. Man får bita ihop och stå ut för barnens skull. När jag växte upp såg jag detta på nära håll och jag ser det även idag i min närhet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela