evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Fourth of July

Publicerad 2017-07-05 20:33:27 i Allmänt,

Eftersom vi har en blivande Amerikan i familjen så måste deras Independence day uppmärksammas.
 
Flaggan på plats.
 
Kläder efter högtid.
 
 
 
 
Bakade Oreo Cupcakes
 
Doughnuts
 

Grillade kött, bakade potatisar, bbq såser och Amerikansk dricka.
 
 
Noah övar bakåtvolter på marken och Sushi tyckte det var mysigt.
 
 
I dag tog jag och en kollega en lunchpromenad, fick mersmak och tog även en kvällspromenad trots att jag var dödstrött. Kvicknade till av den. Så fint nere vid sjön.
 
Enkel kvällsmat.
 
Fick ett urklipp i posten av mamma. En tjej med vuxenastma som motionerat bort de värsta symptomen så hon kunde dra ner på medicinen. Intressant och tänkvärt. Ska försöka få bättre kondis så får vi se...
 
 
 
 
 

Min kompis Mark skickade den här bilden till mig. Han hittade en ko med mitt namn. (Kallas Eva i USA)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela