evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Sista semesterdagen

Publicerad 2017-07-22 09:58:58 i Allmänt,

I går Fredag var min sista semesterdag av dessa två veckor, har ju såklart mer att plocka ut vid tillfälle.
Det tog drygt en vecka för mig att varva ner och faktiskt börja varva ner. Nu är jag nere i varv och är inne på min tredje ljudbok. Så skönt att ligga ute och lyssna eller lyssna medans jag motionerar som jag gjort minst varannan dag på ledigheten. Varje dag ibland. Det kommer bli lite svårare att hålla varannan dag när jag jobbar men minst tre ggr i veckan är väl ett rimligt mål.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Provade även en yoga app men den var inte särskilt bra. Tips på bra appar mottagets tacksamt.

Var hos min farmor igår och fixade lite, då hittade vi denna klänning i hennes källarförråd. Den har hon själv sytt och den har hängt därnere i drygt 50 år. Jag har handtvättat den och gudars vad skitig den var. Jag fick den , och den passade perfekt på mig. Tänkte först att den kunde vara kul till någon 60 tals maskerad men tyckte den var riktigt snygg på så den kommer jag nog använda vid tillfälle.
 
 
Noah har äntligen klarat en backflip från marken. Vet tyvärr ej hur jag ska få in ett videoklipp från mobilen här.
Som han övat för att få den perfekt.
 
 

Fick en förfrågan om detta receptet på Ingefärashots så jag postar det igen.
 
 
I mitt förra inlägg så innehåller receptet på smoothien  Agave sirap, den finns att köpa på ICA. Här kommer lite info om den.
 
 
 

Lite andra fina inspirerings bilder från Elle på fina partydekorationer.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela