evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Work & After Work

Publicerad 2017-07-29 10:10:35 i Allmänt,

Första jobbveckan efter min korta semester är avklarad. Det har varit riktigt lugnt på jobbet, det märks att folk fortfarande har semester. Micke och Malte kom förbi och visade en bil som ska bli Mickes nästa leasingbil. Han får den till September.

 
Vi hade after work i Torsdags. Vi gick till Satins uteservering på Stortorget. Gott och trevligt och fint väder.
 
Söta Peder tyckte det var viktigt att matcha läsglasögonen med skjortan.
 
Även Dan fick låna dom när han behövde , passade honom med.

Härligt goda plocktallrikar.
 
 
 
I går hade jag after work själv med en körsbärsöl och ljudbok i öronen.
 
Grannen Rune som har flyttat nu har varit här och pimpat cykeln. Han tycker jag är duktig som kämpar på med mina småmil. Själv har han nyss cyklat Vättern runt.
 
Hittade detta papp-katt-hus som stått i garderoben och blivit mosat. Det tänkte jag kasta men helt plötsligt var öde huset bebott igen. Observera tavlan i bakgrunden. Malte och Robin håller på att måla en tavla, där katten i huset är med på.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela