evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Bal

Publicerad 2017-06-10 11:10:14 i Allmänt,

 
 
Alla 9:or på Engelbrektsskolan hade bal i Torsdags. De samlades vid vackra Örebro slott för fotografering sen fick dom åka med räkbåten ner till skolan som ligger vid slussen i Örebro. Där var det middag, spex, underhållning och dans hela kvällen
Alla var så himla fin i sina kostymer och klänningar, man kände knappt igen dom.
 
Malte och Robin var så fina tillsammans.
Maltes lärare Johanna och Irene och hans klass.
 
Kostymen satt helt perfekt.

Min Noah var med också.

På Måndag är skolavslutningen på Conventum. Malte ska spela bas i en grupp och Robin ska sjunga med några tjejer. Jag kommer förmodligen grina hela tiden. Blir alltid så sentimental på skolavslutningar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela