evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Book

Publicerad 2017-06-03 19:51:18 i Allmänt,

 
Åh, kolla vad jag köpt för 35.- på en Facebook annons. Två bok stöd. Eller Book skyltar om jag får be. Tänker definitivt ha en på mitt kontor på hyllan. Jag heter ju som dom flesta vet Book i efternamn. Så snitsigt.
 
Hudförändringarna jag skar bort för en och en halv månad sen var helt ofarliga. Det visste vi redan men skönt att ändå få det bekräftat. Jag tog ju enbart bort dom för att dom var fula, inte för att jag var orolig. Det ena ärret är näst intill redan obefintligt. Det andra är däremot lite kraftigare och fortfarande lite rött. Har plåster på dagtid. Dom rekommenderade att ha det 3-4 månader.
 
Plockade lite blommor till mig och farmor idag på morgonpromenaden.
 
Noah vill bleka håret och vi har konsultat med min kollegas fru som har egen salong. Det går att fixa men tar typ 6 timmer eventuellt måste det göras två ggr. Det kostar massor men N är helt bestämd på att han vill ha det så.
 
 
Malte som slutar grundskolan om en vecka, hade lite mys med klassen Torsdag till Fredag.
De var på Örebro Paintball bana och det var visst riktigt kul.
Bilderna är från Örebro paintballs instagram.
 
 
 
Malte ligger ner längt fram till vänster.
 
 
 
 
 
En liten sneakpeak på Maltes kostym. Så snygga detaljer. Fjärilar.
 
 
Noah och jag använde google maps för att kolla några grejer i USA, bla Grand Canyon som vi trodde låg i Nevada men det låg på gränsen men faktiskt i Arizona. Vi zoomade in där vi vet Area 51 ligger i Nevada. Det är en superhemlig militärbas så det är otroligt att man kan se så himla bra på google maps.
Imponerande.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela