evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Kvällssol-häng

Publicerad 2017-06-21 15:44:12 i Allmänt,

Det dyker upp så många mysiga minnen på Facebook eftersom det är exakt två år sen vi var där.

Här är vi hos Vincents.

 
Och här hos Knox
 
Midsommar afton i Venice beach och Santa Monica
 
Midsommardagen på Disneyland.
 
 
I helgen hade vi lite mys i kvällsolen med grannarna. Pina Colada.
 
Noah skötte musiken
 
Grannen Rune hade precis vaknat efter att ha cyklat 30 mil Vättern Runt. Imponerande.
 
Fina Sigge var så klart med.
 
Lite lustigt att grannen Inger rumlar över i blommiga träskor, och där sitter jag med just blommiga träskor.
 
Ännu lustigare är att jag hade likadana träskor när jag var liten. Blommor på röd botten.
Här är jag med min älskade farfar Kalle och min kusin Eva-Lena.
Jäklar vad snygg han var min farfar. Måste vara honom jag brås på :)
 
Eftersom jag sällan är vaken när det börjar mörkna, märkte jag nu att det var endast en av sex solcellslamor som lös i äppleträdet. Måste meka och se vad som är fel.
 
Avslutar med detta.
Nu ska det rustas för midsommarfest.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela