evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Blommor

Publicerad 2017-05-24 08:43:51 i Allmänt,

 
Maltes nya tavlor och ananas ljusslinga.
Jag har nu beställt två större kuddar från Jotex han kan ha längst bak mot väggen och de lite mindre framför.
 
Malte har även planterat en liten blomma i sin ljuslykta i fönstret.
 
Ananasen växer och mår bra.

Här kommer lite tips på grillning av lax samt en fin grönskas-dip bricka.
 
 
 

I Måndags kom blombudet, det var från Lotta som vi anställt på Kundtjänst. Min gamla kollega från Nokas. Hon var så glad för att hon fått jobbet, vilket verkligen inte var min förtjänst. Det enda jag gjorde var att föreslå att hon var intresserad för min chef, hon jobbar ju redan på Securitas. Hon briljerade stort.
Jättefina blommor.
 
 
Nu är ju inte jag jättemycket för smycken, men tyckte denna var riktigt rolig.
 
 
Och Donald, han är för söt...
 

I går kom vår kollega Linda förbi på jobbet och visade upp sin 4 veckors son Edvin. Så himla gullig och alla ville hålla underverket.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela