evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Kattvakt

Publicerad 2017-11-01 16:35:00 i Allmänt,

 
Vi är kattvakt åt grannarnas 4 katter nu på Höstlovet. De har två små kattungar som inte bara vill att man kommer och ger dom mat utan vill även busa och gosa. Malte och jag var hos dom i går kväll i över en timme för att busa. Tur dom hade lämnat lite choklad åt oss. Blir en långkörare i kväll med, blir ju så kort på morgonen innan jobbet.
(null)
  (null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
Jag tog med ett katthus i papp som våra katter inte är så intresserade av längre. Det blev poppis hos kattungarna. En inne och en utanför som fightades genom fönster och luckor.
(null)
 
 
I går var det ju även Halloween så jag tog med en rejäl kittel med leftover godisar till jobbet.
(null)
 
(null)
 
(null)

Fick så många fina bilder från vänner i USA från deras firanden. De går verkligen all in, gammal som ung.
Vill inte lägga ut deras privata bilder men denna pumpa måste jag bjuda på. Min gamla Au Pair familj hade karvat den. Ett riktigt konstverk.

Den här bilden hittade jag på Facebook. Väldigt kreativt.
 
 Den här pumpan gjorde jag förra året. Karvade ur och toppade i påsen från en bag in box.

Nu får det vara slut på Halloween för i år och skelettet får vila i garaget till nästa år.
 Några bilder från ett par år tillbaks. Lisa var utklädd till Jesus och vann priset det året.
 
En sån här stol kanske man skulle bygga till sommaren.
 
 
 
 
(null)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela