evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Skogsterapi

Publicerad 2017-11-11 16:48:42 i Allmänt,

 
 
 
Jag och min syster bestämde förra helgen att vi skulle ut i skogen och plocka lite gran- och enris idag. Det har snöat och regnat hela dagen men vi klädde oss i regnställ och stövlar och gick ut ändå.
Bästa terapin att gå i skogen.
 Ser så fint ut på övre bilden, det var när vi kom hem men regnade fortfarande rejält.
 
Hittade även några kantareller men de fick sitta kvar.

Blöta och frusna åkte vi förbi vår lokala ica butik och klafsade in och köpte glögg, pepparkakor och lussebullar. Smakade bra efter skogsutflykten.
 
Märkligt nog lever fortfarande några ringblommor.
 

Vi ställde ju om klockorna för ett par veckor sen. Förra helgen ställde USA om sina, då trillade det in lite roligt på Facebook.

Och snart är det visst Jul har jag hört. Kanske skulle investera i en ny Ugly Christmas Sweather med betoning på ugly.
 
 
Eller en sån här söt som finns på Netto.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela