evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Oktober

Publicerad 2017-10-02 18:59:44 i Allmänt,

Nu är det Oktober men det blir ingen Oktoberfest för mig även om jag har en äkta Dirdnl. Och just den 1:a Oktober hittade jag förklädet i farmors gömmor som vi letat efter. Så fint det blev även om den var väldigt svår att knäppa upptill.

Farmor har ett rosa förkläde på bilden men hon säger att det vita är det som hör till.

Vi hittade även några fina fuskkragar, denna tog jag med hem. (Ser ut som en trosa på bilden)

Fullt med björnbär på busken nu, hinner aldrig plocka dom bara.

Det blommar för fullt i landet också...så dags nu när det snart blir frost.

Min lilla tomat planta som fått sköta sig själv hela sommar ger frukt nu.

Mickes skörd, måste snöra upp chilifrukterna för torkning.

Vi har fått Facebook på jobbet nu eller rättare sagt Workplace by Facebook. Alltså endast för anställda i vårt företag. Det har inte släppts på fullt ut ännu men några av hos har tillgång. Jag är riktigt positiv till detta då man kan ingå i grupper, fråga saker till kollegor och se allt nyhetsflöde inom företaget.

********************************************************************************************************************************

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela