evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Älg och bilder

Publicerad 2017-09-02 11:23:18 i Allmänt,

Det är inte ofta man ser en älg hemma hos oss. Vi har ett otroligt rikt djurliv i med hjortar, rävar, grävlingar osv men älg ser man inte ofta. I går morse n är Malte och jag åkte till stan såg vi denna fina älg på ena gärdet som sedan korsade allén vi kom åkande i och sprang över på det andra gärdet. Mäktigt.

Malte som är 16 år har ett foto av mig på sin hylla. Hur gulligt är inte det? Vi sorterade kort en dag och hittade denna förstoring som jag skickade till min mamma när jag bodde i USA. Det är från en apelsinodling i Madera, California. Tidigt 90 tal. Han har ställt fotot bland sina andra vintage saker i hyllan. :)

Malte har köpt en ny bas för sina eget tjänade pengar från sommarjobbet. En vit fin Squier by Fender.

Sist när jag var och åt lunch Fabrikören på Jacobssons möbler så köpte jag en ljuslykta. Hade glömt det, den stod kvar i sin påse. Blev lite glad när jag hittade den.

Tomater från växthuset

Hittade lite fler favoritbilder från USA när vi höll på med korten. Dessa är på barnen och Marks son Henry från 2011. Min kompis Mark har tagit bilderna. Ska nog rama in dom.

Har ju en del bilder på barnen runt om i huset redan men det finns mer plats.

Love is not Always kind in the Eye of the receiver.

The love of your Children has no rules or usermanuals.

En mamma mår som det barn som mår som sämst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela