evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Livräddare

Publicerad 2017-09-12 20:28:00 i Allmänt,

 
 
 
Den här fantastiska kvinnan, min vän Collan har varit ett obeskrivligt stöd i en krissituation i vår familj. Jag försöker inte vara kryptisk men kan inte gå in på det mer eftersom krisen inte handlar om mig. Det finns inget bättre än när en vän går in med styrkan man själv inte har vid kris. Jag är så oändligt tacksam för denna människas godhet och hjälp. Det finns inte ord för det. Jag är så tacksam. I helgen har hon uträttat stordåd som jag kommer vara för evigt tacksam för. Inte bara världens bästa sjuksköterska utan även världens bästa vän i alla lägen, glädje som sorg. Jag älskar dig min fina vän.
 

Hittade lite roliga kort och magneter på kylen i hennes hem i helgen och lite vackra blommor. En bukett var från oss.
 
 
 
Har beställt en present till en kollega som snart fyller år från MiNilla. Kan såklart inte avslöja innehållet förens hon fått presenten. Men jag postar det förhoppningsvis på Fredag. Blir i alla fall glad över hur de förpackat varorna, snyggt. Supersnabb leverans var det också.

Hittade ett skotthål i ett av våra fönster när jag kom hem från jobbet idag. Mycket märkligt. Micke har jobbat hemifrån  hela dagen och inget hört och det var inte där i morse.
 
 
Har sett att mitt favorit te märke Yogi tea har ett nytt te som jag behöver, har dock inte hittat det i någon butik än. Gurkmeja, min favoritrot som jag skrivit så mycket om i tidigare inlägg samt aloe vera. Kan aldrig bli fel.
 
Micke skickade en länk om rönnbärs dricka till mig. Kanske kan vara kul för häxan att testa. Väntar till första frosten enligt förslag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela