evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Mat- och Företags tips

Publicerad 2017-09-16 10:12:16 i Allmänt,

Så glad man kan bli för en vacker sak. Hittade denna fina kanna på Rusta för 149.-

Den kommer jag ha stå framme...så fin.

 
 
Så här såg himlen ut när jag klev ut från Rusta.
 

 

Hittade det här Hallumi receptet på Facebook som jag tänker prova i helgen. Har köpt alla ingredienser.

När jag ändå är i farten med recept kommer ett till på chili, har ej provat det än. Kul till Halloween kanske.
Var en tur till Jakobssons för att köpa ett födelsedagskort, såg då att dom ska ha höstmarknad. Det verkar mysigt.
 
 
Dessutom hade de jättefina granar utanför entrén. Vet ej vad det är för sort eller var man kan få tag i dom. Troligtvis inte i skogen i alla fall.
 
Här är kortet jag köpte. Rätt kul...hör till presenten till min kollega.
 
Och här kommer innehållet.....
 
 
 
 
 
Om du heter Sofia och inte har öppnat paketet ännu ska du sluta läsa här!!!
 
 
 
 
**********************************************************************************************************************************
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det är förvaringspåsar i tyg att ha sin packning i om man reser mycket som min kollega gör. Påsarna kommer från ett företag som heter Bag-all. Det är en Svensk tjej som startade detta företag i New York och har nu öppnat en butik i Stockholm och har bla MiNilla som återförsäljare. De har en hemsida också. Jättemycket roliga påsar.
 
 
 
 
Några bilder lånade från Instagram.
 
 

Sen vill jag tipsa om ett annat företag. Cuddlings. De gör gosedjurs plåster för sår som inte syns på utsidan. Hur bra är inte det konceptet. Jag önskar att jag kom på det först, det är så genialt.
Mår man inte bra på insidan kan man också behöva ett plåster.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela