evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Svamp

Publicerad 2017-09-17 20:06:47 i Allmänt,

 
 
Lite skörd från växthuset.
 
Härligt väder har det varit i helgen.
 
Köpte en kokosdryck som jag använde till min blåbärs/kokos smoothie istället för kokosmjölk.
 
Lite blommor från trädgården till min farmor.
 
Vi har flera äppleträd i trädgården men i år blev det inte många äpplen. Plockade av några till en äpple paj i alla fall.
 
Halloumi grytan med kokosris blev helt ok.
 
Det blev en skogspromenad i dag med kompisar. Det fanns så mycket trattkantareller.
 
 
 
 
Och lite annan svamp...
 

Det blev trattkantarellsoppa till kvällsmat.
 
Ska mixas också.
 
Tack och god natt från mig.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela