evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Festlig Fest

Publicerad 2018-08-26 17:49:34 i Allmänt,

Dimma över fälten
(null)

(null)


Björnbären på min mördarbuske mognar allt mer. Syrran har plockat och jag har plockat till farmor.
(null)
 
(null)
 
(null)

Grabbarna fick nyplockade björnbär till Amerikanska pannkakor i Lördags.
(null)

Fredags kväll kom min granne Katarina över med en "Fredagspresent". Men hur fin är hon? Hon tyckte jag behövde det som kämpar med så mycket. Hur vet hon och hur ser hon. Otroligt vilken skarpsynt människa. Jag blev så glad och rörd och känner mig så oerhört tacksam att ha henne i mitt liv. Allt behöver inte uttalas för att uppfattas av likasinnade.
(null)

(null)


Nycentrifugerad rödbets/äpple juice
(null)

Porslinskatt med vackra tassar..
(null)
 
(null)
 
 
(null)

Rådhuset Örebro
(null)

Lördag kväll var jag och mina kontorskollegor hembjuden till min kollega Sandra på bröllops/inflyttningsfest. Hon gifte sig med sin Ingela i Juli och har nyligen köpte ett fint hus i Marieberg. Vilken fest och vilket vackert par. Festen hölls på samma dag som Pride festivalen tog plats i Örebro. Min Malte var där med sina kompisar och tanken var att Noah också skulle med men han kände sig tyvärr dålig.
 
(null)
 
(null)
 

Mina fina kollegor som är så jäkla roliga och härliga.
(null)

Det bjöds på buffé, tårta och god dryck.
(null)
 
(null)

Sandra i dörrhålet som skålar...
(null)

Dom hade ett otroligt snyggt och smakfullt inrett hem men jag ville ej springa runt och fota bland familj och vänner.
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)

Snacka om äktenskapstycke, så vackra.
(null)
 
(null)
 
Bröllopsfotot på tårtan
(null)
 
(null)
 
Dom fick några fiskar till sin damm. Av oss fick dom ett päronträd, bubbel och ett presentkort på plantagen.
(null)
 
(null)
 
(null)

Dom hade redan ett persikoträd. Måste vara ganska unikt i Sverige.
(null)
 
(null)
 
Min egna servitör/kollega Danne såg till att det fanns vin i glaset.
(null)
 
(null)
 
(null)
 
 
 
(null)
 
(null)

Alla försökte sätta på infravärmen men ingen lyckades tills Håkan hittade problemet....kontakten satt inte i.
(null)
 
(null)
 
(null)

Min fina kollega som kom och hämtade och körde hem mig och Malte hade med sig en flaska vin med guld. Det var ju hon som behövde ha present som var chaufför. Vilka kollegor/vänner jag har.
(null)
 
(null)
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela