evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Dagstur

Publicerad 2018-12-08 09:54:00 i Allmänt,

I Torsdags blev det en dagstur till Norrköping med tåg. Jobbmöte och Jullunch.

Kan inte minnas att jag varit inne i Norrköpings stadskärna förut, iallafall inte i vuxen ålder. Det är otroligt vackert med gamla byggnader och älven som rinner genom stan. Ungefär som i Örebro med Svartån.

 

(null)
 
Blev tyvärr inga bra bilder då jag inte hade tid att fota.
(null)
 
Kul att dom har spårvagnar, riktigt charmigt.
(null)
 
(null)
 
Jullunchen intogs på Grand hotel och var riktigt bra. Det passade sig inte att fota därinne heller då det var mycket folk runt buffén.
 
 
(null)
 
(null)
 
Kontoret i Norrköping hade kommit på den eminenta idén att använda badrumsmattor som vår logga.
Snodde med den idén till Örebro och har fått godkänt att fixa detta till vårt fikarum och eventuellt nån mer plats.
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Tillbaka i ett dimmigt Örebro framåt kvällen.
(null)
 
 Måste tipsa om en instagramsida jag följer. En butik i Kristinehamn som har så himla mysig inredning. Bondigt, gammalt vackert som jag gillar. Har tyvärr aldrig varit där men tänker definitivt titta in om jag har vägarna förbi.
Lev vackert i Kristinehamn
En sån där gran skulle jag gärna vilja ha.
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Själv så har jag inte kommit nån vart med pyntet hemma, men ska försöka få till det lite i helgen. Hittade iallafall ett par nya kuddfodral på H&M som jag fått upp i ena soffan och en fåtölj.
(null)
 
 
 
 
Satt där i tidig morgon i mörkret med min kaffekopp och endast ett ljus tänt.
(null)
 
Nu har jag hittat alla ingredienser till Noahs energimuffins. Fiberhusk fans mycket riktigt på den glutenfria avdelningen. Fanns i vår lokala lilla icabutik. Så nu ska jag baka i helgen.
(null)
 
Har snott mer bilder på min Malte från hans Instagram. Duktiga kompisarna har fotat honom i skolan. Altså vilka talanger.
 
 
Trevlig Helg!
 
 
(null)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela