evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Glad Advent

Publicerad 2018-12-02 18:09:29 i Allmänt,

Glad advent i stugorna. Jag har fått upp mina stjärnor och stakar i fönstren men inte så mycket mer.

Skyndar långsamt och plockar upp lite all eftesom. Har varit hos min farmor hela dagen och fixat i hennes fönster med stakar och sjärnor, bytt gardiner och städat och handlat. Det blev så fint och hon var så nöjd. Vi drack glögg och åt pepparkakor och lussebullar.

Mina skyltar ska placeras t. Den bästa har jag på jobbet. Blir ingen bild på den...hehe

 

Kakburkar och glögghörnan.

 
(null)
 
(null)
 
Mammas julstrumpa
(null)
 
Men...hur söta? Har min Collan köpt till mig i London. Muggen nedan också.
(null)
 
Min älskade julmugg
(null)
 
Har inte hunnit fixa nya ljus till adventsstaken så jag gjorde en provisorisk.
(null)

(null)
 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Lingon och blåbärsris
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Micke och Malte fixade en utegran.
 
Nedan klipp är mina barndoms favoriter. När den här julkalendern kom satt jag och min kusin klistrade. Vi kunde varje avsnitt utantill.
 
https://www.facebook.com/oppetarkiv/videos/1495169173949087/
 
Min fina Malte. (Snodde hans bild från Instagram.) Förlåt.
 
(null)
 
Vilken fin presentidé att göra till mina söner. Födelsedagspresent? Sudentpresent?
(null)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela