evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Amerikanska flingor

Publicerad 2018-02-23 16:24:28 i Allmänt,

 
I veckan kom flingorna jag beställde från :
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Malte blev så glad....han har verkligen saknat dessa flingor som troligen inte finns i Sverige då det inte är de nyttigaste flingorna på marknaden.

Här är Malte med ögonen i kors framför Froot loops i flingsektionen på en mataffär i USA.

(null)

Dom smakar jättegott, inte alls sött och froot loopsen luktar gudomligt.
(null)

(null)

 
Nu finns det Oreo flingor också...Noah blev sugen att testa dom. 
 
 
 
 
 
 
Jag hade beställt en ny kaffemugg i plast som jag kan värma i micron då mina Starbucks termosmuggar gjort sitt. Den var egentligen lite för liten men får duga så länge. Den var iallafall fin.
 
 
Visst det är fint ute men lite väl kallt för min smak. Jag vill gärna ha lite värme nu.
 
Min lavendel är lite frusen.
 
Inne blommar det iallafall.
 
 
 
 
Det här är ju så JAG och min kompis C
 
Paddlar för glatta livet med huvudet ovanför vattenytan.
 
 
För att se filmklippet klicka här: 
 
 "När isarna glider isär....När vingarna ej längre bär....
(null)

(null)

(null)



 
 
 
 
 
 
 

 
 
Lite avocado tips
 
 
 
Dom här tipsen fungerar ju uppenbarligen inte så bra. Ska prova den med löken.
 
 
 
Eller så kan man använda avokadon som en ring box om man ska fria. Lite gulligt och ekologiskt.
(null)

 
Lite odlingstips.
Vi har testat ananas flera gånger men inte lyckats.
 
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela