evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Förberedelser inför 19 års-kalas

Publicerad 2018-02-09 20:44:18 i Allmänt,

 
Jag har jobbat stenhårt i veckan för att få till allt inför Noahs 19 års kalas. Ballonger är tradition. Hittade lite söta ballonger och servetter med Alfons Åberg som Noah älskade när han var liten. Han kunde varje bok utantill, speciellt "Det spökar Alfons Åberg"
 
Den här lilla sötisen blir 19 år, helt otroligt.
 
Jag har slagit in paket.....
 
 
 
 
Fixat med bordsdekorationer,tagit in äppelkvistar, städat, handlat och donat.
 

I dag har jag bakat tårta, bullar och kakor. Fixat smörgåstårta, men dekorera den får jag göra i morgon.
Måste dela med mig av detta bullrecept i långpanna. Collan hade gjort det på Nils födelsedag, de var så grymt goda. Jag har inte skurit upp dom ännu, gör det i morgon.
 
It`s the time you invested then, that matters now.
 
 
(null)

 
Noah älskade att klä ut sig till sina favoritkaraktärer och att leka med "gubbar" som hörde till filmer han gillade.
Jag sydde kostymer, köpte gubbar på nätet vilket var rätt ovanligt då. Ebay och tradera hittade jag det mesta och lyckan i hans ögon var värt allt. Jag gjorde även tårtor av hans favoriter och varje födelsedag fick han en tröja som jag målat hans namn och år på. Det finns inte ord för hur mycket jag älskar denna fina kille. Jag är så stolt och tacksam över att få vara hans mamma. Vackrare och starkare själ får man leta efter.
 
 
 
 
 
Här är Noah och min gudson Nils i Pokemon kepsarna jag sydde när de var små.
 
 
 
 
 
Min fina son. I dag har han lite annan färg på håret .

Älskade unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela