evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Helgen i Esplunda & Cali

Publicerad 2018-05-21 11:00:46 i Allmänt,

 
Tog en liten promenad i Söndags morse för att plocka lite blommor till Farmor.
Altså det är så otroligt vackert med alla syréner nu. Och doften...
 
 
 
Och liljekonvaljer. Mina absoluta favoriter.
 
 
 
Hästar åt ena hållet och kor åt det andra hållet.
 
 
 
Några roliga träd jag såg på promenaden.
 
 
 
 
Plockade även med lite rabarber till Farmor. Då är hon sysselsatt en stund.
 
 
 
Eftersom jag fortfarande inte är bra från min förkylning har jag försökt ta det lugnt och kurera mig med juicer i helgen. Det har ju onekligen varikt hektiskt och psykiskt jobbigt den senaste veckan innan Noah kom fram i Cali.
 
 
(null)

 
Blev en fiskgratäng i går till middag. Vi passar på att äta mycket fisk nu när fiskhataren Noah är på semester.
 
Och korvsallad med senapsvinegrett i Lördags. Sommarmat.
(null)

 Noah har haft en toppenhelg i Bay Area med Vincents. De har uppdaterat med bilder hela helgen, det är jag oerhört tacksam för.
I går var Mark och Noah på Bay to breakers i San Francisco. Ett årligt evenemang där man springer/går 12 km utkädd. En del är inte klädda alls. Så typiskt San Francisco. Så härligt crazy.
 
Dessa härliga bilder är några jag fick av Mark och Noah.
Mark matchar Noahs hårfärg.
 
 
 
 
 
 
Fotografer: Mark och Noah
 
 
När jag bodde i SF så var jag på en annan parad som heter Folsom street fair. Den är medr som pride och finns fortfarande kvar. De påminner mycket om varann, likaså på Halloween så är det parad genom några kvarter i SF. Alla lika galna.
 
 
Victoria hämtade Noah i Walnut Creek i Söndags. De stannade på en In n Out på vägen till Fresno till Noahs lycka. Som han längtat.
 
 
 
 
Nu är han i Fresno och vilar ut efter en aktiv helg. 
Här är han i sitt gästrum med Isak.
 
Fotografer: Mark och Victoria

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela