evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Halloweenfest

Publicerad 2018-10-28 18:36:43 i Allmänt,


 

Ja, jösses vad tid det tar att greja i ordning inför en Halloweenfest. Har hållit på lite varje dag i en vecka nu.
Att jag skulle ha en light version av tidigare år var min vision. Gick väl sisådär, när man väl börjar är det svårt att inte gå all in. Det blev lite light i alla fall.

Min pumpa.
(null)
 
(null)
 

Maltes pumpa.
(null)
 
 
Förberedelser för min dräkt
(null)
 
(null)

En superhälte i form av Incredibles.
(null)

Tänkte göra en sån här frisyr med en petflaska men har för lite och kort hår.
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)

Köpta kakor som jag pimpat lite.
(null)
 
Pumpasoppa på gång. Det blev pumpasoppa och bröd, köttfärspajer, pastasallad, snacks, salsa, morotskaka, kladdkaka och diverse godsaker. Avslutade med ost och kex. Blev tyvärr inga bilder på den varma maten.
 
 
Buffé på bl.a hjärna
Jelloshots med tequila
 

Utomhusdekorationerna

Någon försökte återuppliva liket. Gick inte bra.
(null)

(null)


Gästerna och vi i familjen. Malte var Djungel George och vann priset för bästa kostym.
Ett härligt gäng goda vänner och grannar.
 
 
 
Noah var Daenerys Targaryen från Game of Thrones
 
 
Cleopatra ,Cat in the hat, clown, djävul och kirurg
 
Ash och Picachu från Pokémon
 
 
 
Superhjälte med suparkraft
 
 
 
 
Spel, dans till Just Dance, sång och musik av musikaliska grannar.
 


Fina presenter från alla gäster.
 
 
 
Dagen efter spya i slasken. Halloween spydde.
 
(null)

(null)


Otroligt lyckad fest med många glada skratt.

Kommentarer

Postat av: mammatillmirakel.blogg.se

Publicerad 2018-10-28 19:59:04

Wow....tror bara jag gapas när jag scrollade genom alla bilder! Så coolt! Och bra jobbat! 🎃

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela