evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Popup loppis

Publicerad 2018-10-17 08:56:27 i Allmänt,

Min kollega Sofia var med på en reuse loppis för kläder, skor och accesoarer i Lördags. Det hon fick kvar tog hon med upp på jobbet i går och hade en popup loppis för oss på kontoret. Det blev succé.
 
(null)
 
(null)
 
Bästa försäljerskan.
(null)
 
Mina fynd.
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Tre tröjor, fyra blusar, två par skor, ett par byxor, en klänning och en scarf.
Jag är jättenöjd med mina fynd och dom andra kollegorna också. 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
I vår allé hemma finns nästan inga blad kvar på träden. Det har ju blåst så in i nordens.
(null)
 
(null)
 
Min lilla Malte jobbar på sin tatuerings portfolio. Jag får inte titta i den förrens den är klar men några alster har han ramat in och satt upp på väggen. Jag gillar verkligen skeppet.
 
 
Tavlorna och det nya fina akvariet.
(null)
 
(null)
 
(null)
 
 
I morgon åker jag till Göteborg på konferens i två dagar. Ska vara på Säröhus, det ser jätte härligt ut.
Alltid lika trevligt på våra konferenser och kul att träffa alla kollegor från alla delar av Sverige.
 
  (null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela