evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Festförberedelser

Publicerad 2017-10-28 10:13:53 i Allmänt,

Här kommer lite förberedelse bilder inför Halloweenfesten som äger rum ikväll. Mer bilder kommer såklart efter partyt.
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Flaskorna ska fyllas på med rött och vitt vin samt vatten. Varannan vatten vet ni.
(null)

Pimpade glas
(null)
 
Det kommer finnas mat för alla.
(null)

Kyrkogården på plats.
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Jag gjorde glas-skärvor som jag ska sticka i kladdkakan och brieosten bla
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Jorden ovanpå kladdkakan är mixade oreo kakor.
 
Noah har fixat lite labb-burkar med diverse smaskens. Ögon, kryp, hjärna, tänder och maskar.
(null)

Yello-shots finns det massor av. Detta är bara dom med rom i. Sen finns det med tequila och alkoholfria. I glas, sprutor och i hjärnform.
(null)
 

Lite godis...finns naturligtvis fler skålar
(null)

Måste bara dela med mig av dessa söta julkalendrar. Pokémon hittade vi på Dollar store och den till katterna på Överskottsbolaget.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela