evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Pynt och bak

Publicerad 2017-10-22 21:01:15 i Allmänt,

Här kommer en bild av det vinnande laget från konferensen som min chef tagit. Lag 1/Gul
 
På konferens anläggningen i Åkersberga som jag var på förra veckan så hade dom ju så fina ljuslyktor.
Jag har hittat inner ljusstaken på IKEA, kostade 5 .- De hade även ett trepack med cylindervaser, men tror inte det är samma som den i Åkersberga.
 
 
Inner ljusstaken som är vändbar, för både värmeljus och vanligt ljus gick ej i den smalaste.

Köpte massor av ljus nu inför hösten.

Och en gris.....att det fortfarande ska vara så svårt att låta bli gosingar fast barnen är vuxna.
Malte och jag shoppade pumpor och jello.

Det ska bli jello shots och hjärnor. Tänkte även ha lite jello shots i sprutor.
 
 

Vi har bakat lite kakor
Dessa ska bli spindlar, vi hade köpt snören till ben men fick inte in dom i smeten så vi får köpa salta pinnar och sticka in istället.
 
Vi har smugit igång pyntandet och har även fått lite hjälp av grann tjejerna

 
Har beställt en sån här sticker till toan....lika kul som den till kylen.
Så här såg jag och min syster ut förra året, vi visste inte att den andre klätt ut sig till samma sak. Ghostbusters......Great minds think alike...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela