evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Kalas

Publicerad 2018-08-24 09:39:29 i Allmänt,


Min äldsta Gudson Emil fyllde 21 år i Måndags. Myndig i USA nu även om han inte varit där men stort. Myndig i Sverige sen länge. Första gången han hade kalas i egen lägenhet. Så vuxet. Han har fått så himla fint i sin lägenhet även om det är lite fix kvar.

Det bjöds på korv i bröd och gott fika.
(null)
 
(null)
 
(null)
 
 
 
 
(null)
 
(null)
 
 
 
(null)
 
Massor med paket....
(null)
 
Noah och Emil med sina tatueringar på höger underarm.
(null)
 
(null)
 
(null)

Våra förstfödda. Här var dom lite mindre och utan tatueringar. Collan och jag gillade visst att klä dom likadant.
(null)
 
(null)
 
 
(null)

Hittade den här bilden från när Noah hade kalas på Örebro Slott i en fängelsehåla. Tyckte den var lite aktuell eftersom Malte jobbat på slottet i sommar och även vi besökt det.
(null)

Och i går var Malte med sin klass på vandring i Skärmarboda. Jag hittade även bilder därifrån sen grabbarna var små.
(null)
 
(null)

Och den här...Malte och jag gjorde sushi av godis nån påsk för länge sen.
Kul när man hittar lite gamla bilder.
(null)
 
 
(null)
 
Invigde min loppis skål i går. Popcorn.
(null)
 
(null)

Rosorna jag fick av syrran för över två veckor sen hänger i. Har kastat två. Otroligt.
(null)
 
Jag är så gudomligt trött på politik. Fy fasen vad dom tjafsar....så till den milda grad att jag blir helt ointresserad och funderar på att skita i att rösta. Det är precis som med religioner, det blir sektvarning på partierna. Jag orkar inte. Jag avskyr både religioner och politik, det är det som gör att människor hatar varann.
(null)
 
Denna bild gäller för alla länder. Håll din jäkla religion utanför. Tack för ordet.
(null)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela