evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Kalas

Publicerad 2018-02-11 18:29:06 i Allmänt,

 
 
Noahs 19 års dag inleddes med att jag fixade en sedvanlig frukostbricka till födelsedagsbarnet. Vad som inte var planerat var att födelsedagsbarnet kom ner medans jag fixade frukost för att hämta kaffe. Jag "skällde" på honom att gå tillbaks och lägga sig.

Sen kunde vi köra igång med firandet på sängen med frukost, paket och sång.
Alla tyckte det var trevligt inklusive katterna.

Tyvärr förstördes trivsamheten för en av katterna när hunden Kesha kom med husse Robin. Sushi tyckte det var ok men inte Milo. Och när det sen kom massa löst folk (gäster) var dagen förstörd för stackars Milo.
 
Sushi däremot älskar gäster och passade på att njuta av uppmärksamheten.
 
Huvudpersonen med den obligatoriska huvudbonaden.

Smörgåstårtan och det övriga på fikabordet.
 
 

Det viktigaste är att matcha håret med ballongerna.

Fantastiska gäster och presenter. En mycket nöjd Noah omgiven av de han älskar mest.
 
 
 
Min kära Amerikanska vän Victoria´s bror Tomas kom och gratulerade Noah. Noah är väldigt förtjust i honom, antagligen för att han liknar Victoria som han avgudar. Roligt att Tomas fick träffa min syster också. Vi umgicks ju på 90 talet.
 
Här är en gammal bild på oss. Mer hår på en del :)
 
 
Mickes föräldrar hade med present och blommor även till mig som fyller om en vecka. Jag tänker inte fira det.
Även min syster hade med en present eftersom hon jobbar med Mellon i Malmö då. Världens roligaste present.

En medicinlåda med världens bästa medicin enligt mig och Kicki Danielsson :)
Dessutom hade hon med lite Mello rekvisita inför kvällens deltävling.

Vi hade en fantastisk dag och kväll och Noah var så glad och nöjd.
Vi pratade tatueringar. Noah sa att den första tatueringen han vill göra är Mysans (Sushi´s) tassavtryck. Micke erbjöd sig att betala den som en present om han gör i Sverige. Jag tyckte han skulle ha den på handleden men då sa han att där har han planerat en annan tatuering som var hemlig. Han ville hellre ha tassavtrycket på övre sidan av underarmen. Lite senare berättade han att han ville tatuera mitt namn omgivet av änglavingar och stjärnor. Jag grät och gråter fortfarande. Finare själ än Noah finns inte. Vilken kärleksförklaring, jag är stum och så rörd att han ens har den tanken.
 
Idag körde vi fortsättning på firandet hos min bror i Åtorp. Vi firade Noah och brorsans barn Emma och Niclas. Mamma var med också.
 
 
Avslutar med en bild som jag publicerade på Facebook för ett år sen. Min Älskade Gudson Nils hade ritat i snön på min bil och skyllde på min Svärmor Irene. Underbar härlig humor!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela