evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Mer från playa Esplunda

Publicerad 2018-07-16 14:26:00 i Allmänt,

Det blev mer häng nere vid vår strand i Lördags och Söndags med syster Lisa.
Härligt klipphäng i medelhavsvärme.
 
 
Syster kunde också dricka vin och ha fotbad samtidigt.
 
 
 
Det blev lite mys med räkor och prosecco
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Grillmys på kvällningen.
 
 
Bästa BBQ rub:en från Trader Joe´s (USA)
 
 
 
 
 
Fick en fin present av syster. En luftfuktare som ska vara bra för asmatiker.
 
Frukost i trädgården och lite mer strandhäng på Söndagen.
 
 
Nu en vecka på kontoret i kylan. Svinkallt på jobbet och supervarmt ute. Kontrasterna är enorma.
Fick lite presenter av min kollega Lasse (powerbank och "vatten"flaska) och goda körsbär från hans trädgård som jag smaskar på istället för godis.
 
 
Och så fick vi smörgåstårta utan anledning i Fredags. Lyxjobb man har.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela