evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Midsommar

Publicerad 2018-06-24 11:51:45 i Allmänt,

 
Jag är skitnöjd med T-shirten jag fick av Victoria. Mitt favorit citat.
 
(null)
 
(null)
 
Vi har två katter, Sushi och Milo. Det här är Milo. Han vill tydligen också heta Sushi. Sushi Yama (Jama)
 
 
Vi har hunnit med några fler träffar och killarna har hunnit umgås lite mer när Victoria varit ute på tråkigheter enligt Isak.
(null)
 
(null)
 
Lunch i Saluhallen.
(null)

I morgon drar dom till Liseberg med Victoria och Isak. Himla kul för dom. Lite tradition dessutom.
 
 
Midsommarafton åkte jag till farmor med en liten midsommar lunch tallrik. Hon är återhämtad efter begravningen och är sig lik igen.
 
 
 
 
Ett foto på Elisabeth och pappa som farmor har inramat.  
(null)

Sen hade vi Midsommarfirande med grannarna hemma på gården. I år i en lada/garage.
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Lunch knytis och fika och sen grillade vi till kvällen.
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Hasse hade sallads uniformen på sig när han fixade salladen. Som tur var bytte han om sen, detta var inte så stylish.
(null)
 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)

Det blev sånghäfte till lunchen, resning av stång, dans kring stång, sång av Katarina, lotteri och kubb.
 
 
 
 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)

På kvällen sjöng Katarina och Ulf opera samt Uffe sjöng en julsång som jag älskar.
Filmade två låtar men vet ej hur jag lägger över dom från telefonen hit. Så otroligt bra akustik i ladan.
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
En va vinsterna i lotteriet. Tyckte den var så söt, ser ut som grillkol.
(null)
 
Midsommardagen ägnade vi åt att städa och plocka undan. Sen åt vi lite skaldjur med Hasse och Mimmi.
(null)
 
 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)

Mimmis Finska lapphundar
(null)
 
(null)
 
 
 
(null)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela