evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Fotografering

Publicerad 2019-04-19 21:20:47 i Allmänt,

Malte och jag har varit ute ett par kvällar i det ljumma vårvädret och fotograferat. 

Malte använder ju sina fina kameror, men min iPhone 8+ tar riktigt fina bilder också.

Dessa tuvor ser ut som små öar i en sjö.

(null)
 
(null)
 
Sen hittade vi en övergiven lada som var så himla vacker inuti.
(null)
 
(null)
 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Jag fick en sån stark vision om hur man skulle kunna inreda denna lada med ljusslingor, halmbalar och solrosor och ha en stor fest. Vilken lokal.
 
Lite inspobilder nedan...
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Michael som jag var Au Pair åt i USA gifte sig 2015 och hade ett liknande bröllop.Se mitt tidigare inlägg "Michael & Dylan"
(null)
 
(null)
 
Vi hade  en light variant i grannens uthus på midsommar med våra skönsjungande grannar som hade spontan konsert. Tänk att ha dom sjunga i den ladan.
(null)
 
 
(null)
 
(null)
 
Fotat, fotat och plockat vad naturen erbjuder efter vägen.
 
(null)
 
(null)
 
 
Mycket historia på gården vi bor på. Vi fick även sällskap av Sushi som tyckte det var spännande att gå på utflykt.
 
 
Pyntat och påskat och fått fram utemöblerna.
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
 
 
 
(null)
 
 
 
(null)
 
Fixat påskkorgar till killarna, det kan man aldrig bli för stor för.
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Och små påskkorgar till äggjakten i morgon när Collan och Nils kommer.
Ska gömma dom ute.
(null)
 
Har lagt ledtråder i dessa ägg som jag ska sprida ut i trädgården.
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
 
(null)
 
 
Nu kör vi Påsken....
 
 


Kommentarer

Postat av: Sarah

Publicerad 2019-04-20 00:08:06

Det är så roligt att fota :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela