evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Helgens bravader

Publicerad 2019-04-15 08:59:08 i Allmänt,

 
(null)

Det blev en tur och retur resa till Arlanda i Fredags kväll igen för att hämta Micke som varit i Tyskland på utbildning.
(null)
 
(null)
 
Jag fick åka i baksätet på väg hem med en bubbel och lite snacks.
(null)
 
Han hade med sig en hel del från Tyskland. Bl.a flingor, fina viner och champagne
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Malte var och provade en ryggsäck hos Collan som han ev ska låna till sin Interrailresa i sommar.
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Sen hade vi möte hos en av de fem kompisarna som ska åka på tågluffen. Uppstyrt möte med agenda, föräldrar och fika. Driftiga ungdomar.
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Härligt kärleksfullt gäng.
(null)
 
Loppisfynd från vår loppis i Rinkaby.
(null)

 
Noah har beställt kvalitetsskor från USA och någon var väldigt glad för kartongen.
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Plockat påskris till farmor och storstädat hennes lägenhet, påskpyntat, fixat lite nya blommor, handlat och lagat mat. Jag var där i 6 timmar i går och grejade. Hon var så nöjd och det blev så fint. 
(null)
 
Jag är inne på dag 5 av sellerijuice, går lättare att få ner den nu. Läste på en annan blogg att man helst ska hålla på 30 dagar för resultat. 8 dagar stod det på den jag läste först.
Jag tänker köra 8 dagar och sen en eller två dagar i veckan. Jobbigt att köpa hem sådana mängder av selleri och diska råsaftcentrifugen varje dag.
(null)
 
(null)
 
 
(null)
 
(null)
 
Gulligt namn på dessa jag såg på Ica Maxi
(null)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela