evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Plommonträd

Publicerad 2019-04-22 11:08:39 i Allmänt,

Ja, nu blomstrar ju alla rosa fina körsbärsträd överallt. Men jag har ett plommonträd som dog för några år sen. Det blommar nu, det är fanimej magi.
(null)


Det bara dog och vi kapade av det. Då kom ett skott upp vid sidan av stubben och har nu blivit ett nytt träd.
(null)


(null)

(null)


Påsken efter Påskafton blev lite shopping och fika med farmor. Hon behövde ut och luftas lite och hon njuter ju av solen. 
Naturens hus i Örebro blev det. Mitt i ett naturreservat. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Sen fick hon inviga nya solstolen på sin balkong.

(null)

Jag tog solstolsläge när jag kom hem.
(null)

(null)

(null)

Måndagen var vi i Laxå och åt grillat hos svärföräldrarna. Blev ingen bild därifrån.

Noah fick ett sånt otroligt påkostat och lyxigt inpackat paket. Han hade köpt en äkta skinnjacka från Boda Skins.
Kul när dom går all in.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag har anmält mig till samverkarloppis i Glanshammar i Maj. Välkomna då på rundtur loppis. 18/5
(null)


(null)

(null)

(null)


(null)

(null)






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela