evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Konsert

Publicerad 2019-01-08 15:02:00 i Allmänt,

Jag är så ledsen för att jag inte har någon ork och livsgnista just nu. Överlever från dag till dag.
Blir jättestressad om någon vill ändra eller bestämma nåt, planera saker och även om någon ställer enkla frågor. Jag orkar inte planera eller ta ställning till saker. Detta är bara privat...när jag jobbar är det inga problem, jag fungerar helt normalt och går in i en bubbla och presterar det jag ska och oftas mer därtill.
Hemma går musten ur mig.
Jag fick frågan om kalas på min 50 års dag som är i Februari. Jag fick hjärtklappning direkt och sa att jag vill inte ha något som helst kalas. Sen blev jag jätteledsen. Det är inte jag, jag älskar att ha kalas. Men jag orkar inte. Det är sån sorg.
Jag måste koncentrera mig på pojkarna som fyller 20 och 18 år istället. Lägga den lilla energi jag har på dom. Det viktigaste i hela världen.
 
 
Trots denna energilöshet så tog jag mig i kragen och åkte upp till Rinkaby kyrka för Trettondagsaftons konserten med grannarna i Lördags efter att jag varit hos farmor och städat ut Julen.
Den var helt magisk. Älskar när dom sjunger och pianisten och Baryton killen var också helt suveräna.
Duetter som var to die for.
 
 
 
(null)
 
(null)
 
 
(null)
 
Jag var helt förtrollad av stjärnspelet i taket och satt och stirrade på det. Så fint.
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Pianisten var utbytt och hette Samuel Skönberg
 
 

(null)
 
(null)
 
Söndag eftermiddag kom Robin och Kajsa över och vi böt julklappar. Har inte hunnit träffa dom något i Jul.
(null)
 
(null)
 
Annars är enda spåret av Jul några fina julkort och stjärnorna i vardagsrummet och nån liten gran med rot i vas.
(null)

Det sista ska ut snarast. 

(null)
 
(null)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela