evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Baddag

Publicerad 2019-07-15 11:58:12 i Allmänt,


En enda baddag fick jag till på semestern. Jag gillar inte ens att bada så det är inte så märkligt. Ett dopp blev det iallafall i Söndags i vår egen vik här hemma.
(null)

(null)

(null)
Syrran cyklade över och vi tog med lite vin, räkor och bröd till våra klippor. Bästa västkust feelingen.
(null)

(null)

(null)

(null)






(null)

Doppet gjordes vid vår sandstrand. Botten är dock väldigt tvivelaktig. Sten och lera.
(null)

Vinet tog slut så jag sms:ade S.O.S till vinambulansen som kom med påfyllning. Viktigt med vätskebalansen.
(null)



(null)





(null)

Och framförallt viktigt med sportdryck till cykelturen hem.

(null)

Efter en strålande dag vid playa Esplunda kom en rejäl regnskur precis när jag skulle grilla. Inget som hindrade mig. Jag är inte ett dugg väderberoende. Allt går. Tog tom en promenad i ösregnet häromdagen.
(null)

Sushi är så glad att Malte är hemma. Hon är som en vallhund och är så orolig när nån är borta.
(null)

Katt tassar är så söta och lurviga magar.
(null)
(null)

Inte världens bästa kort men vi hittade den här coola väggen vid loppisen i Rinkaby. Skitsnyggt att foto porträtt vid. Detta är bara ett test med mobilen.
(null)

(null)




Älskar att kunna plocka in lite blommor och grönt på sommaren. När något blommat över kommer annat. En lisa för själen att plocka blommor.
(null)

Var en sväng till Collan, fick så fint tackkort av Nils och ett syster vinglas av C. Hon köpte ett tvåpack och gav det ena till mig. Systerkärlek ❤️
(null)

(null)


Fick även ett paket av min biologiska syster ❤️
(null)

Lilla My. Så jag, Min semesterfrisyr och folkilsken. 
(null)

(null)

Vad snälla dom är. ❤️

Åh vad fina Maltes pelargoner är. Den vita doftar jättegott och inget jag känt tidigare.
(null)

(null)


(null)

(null)

Hittade en sån fin bild på mamma och hennes barn från 2011.
(null)



En sån här behöver jag! Skulle bli en storsäljare!
(null)







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela