evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Två bröllop

Publicerad 2019-03-05 17:16:46 i Allmänt,

Det är inte ofta man går på bröllop men i år är vi inbjudna till två. Visserligen är det ena ett förnyande av löften men ändå. Hur mysigt som helst.
(null)

(null)

Glanshammars kyrka, där vi haft alla skolavslutningar för grabbarna och konserter med grannarna. Den kyrkan ligger mig varmt om hjärtat.
(null)

(null)
Vacker och så mycket vackrare när dessa fyller salongen med sin sång och närvaro.
(null)

Och ett bröllop till...,
(null)

(null)

Bröllop i Lokas underbara kapell blir en upplevelse. Älskar detta enkla kapell med renfällar på bänkarna.
(null)

(null)

Jag ska nog ha farmors vackra handsydda klänning på något av bröllopena. Har aldrig använt den, bara provat. Hon har sytt den själv.
(null)

***********************************************
Ska försöka ta tag i lite måsten som fått ligga efter pga orkeslöshet. Ska försöka komma igång nu när våren kommer.
Allt förfaller när man inte är på topp.
(null)

(null)


  Älskar ju att blogga, ser det som lite terapi och som en biografi. Ser på statistiken att många läser men tryck gärna på hjärtat och gilla. Då vet jag att ni tycker om att läsa och vill se mer. Det inspirerar till att skriva oftare. 
Tack och kram ❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela