evalotte.blogg.se

Min vardag och mina tankar

Strån och möte

Publicerad 2019-09-20 11:41:11 i Allmänt,

Jag älskar hösten. Terapi att gå en sväng. Plockar med mig allt fint jag kan. Fotograferar, arrangerar, pysslar och dekorerar. 
Stannar efter vägen med bilen ibland och tar kort.
(null)

(null)

(null)

Gillar inte att dom skördat alla fina gärden.
(null)

(null)

(null)




(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



(null)

Torsdag/Fredag hade vi lunch till lunch möte på vackra Dömle herrgård långt in i dom Värmlänska skogarna norr om Karlstad. Det var verkligen en vacker plats, påminner lite om Loka.

(null)

(null)

Fanns eget kapell precis som i Loka.
(null)

Jag följer dom numer på Instagram. Mycket fina bilder.
(null)

(null)

Jag bodde i rummet Baronessan. Jättefint.
(null)

(null)

(null)

(null)



Efter lunch och halv mötesdagen hade vi AW i en kollegas rum. Båda luncherna var för övrigt suveräna. Buffé med flera rätter. Speciellt gott var pepparrotskött som jag inte ätit på många år. Mamma brukade göra det.
(null)

Roliga kollegor. Många skratt blev det.
Underbara människor, så glad att jag har dom.
(null)

(null)

Sen drog vi på oss morgonrockar och gick iväg till anläggningens spa.
(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

Vi bubblade både inne och ute.
(null)

(null)

(null)

(null)

Korvbrickor
(null)
Spabadet hade dessutom bastu, ångbastu, bar, massagestolar och behandlingar gick att boka. 

Middagen var fin också
(null)

(null)

(null)

Och Frukostbuffén var toppenbra
(null)

Fin tofs på nattdukslampan
(null)

(null)

(null)

Pappa 1967, 21 år gammal. I lägenheten där farmor bor kvar. Där Malte och jag var idag och lagade dagsfärsk gös till henne.
(null)

Malte i typ samma stil. Ska iväg på kalas med tema Hollywood glam 50/60 tal. Han har hängslen och farmors fickur. Så söt.
(null)

Vid min farmors lägenhet
(null)

(null)

Har haft den här fina muggen på jobbet ett tag. Tog med den till Dömle, nu har jag den hemma. Glittermugg från Starbucks. Collan har köpt den åt mig. Älskar den för så många anledningar.

(null)

Vilken härlig julkalender! 🍾

(null)

(null)

Måste tipsa om denna goda Grönkålssoppa som jag gjort tidigare. Smakar ungefär som spenatsoppa fast lite lyxigare. så god.
(null)
(null)

Efterlysning!
Jag behöver en kjol som denna. Eller tyg. Exakt dessa färger och mönster. Någon som har eller vet var jag kan hitta en sån?
Götapetter!
(null)



(null)

Eller på väg till festen och hem från festen.














Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela